Podcast PP

Počúvajte nás

Epizóda rieši aktuálne témy a praktické problémy zo sveta správy bytových domov na Slovensku. Čo aktuálne riešia správcovia bytových domov? Kedy budú môcť hlasovať vlastníci bytov elektronicky? Je to už blízka budúcnosť? Dokedy si musia spoločenstvá vlastníkov bytov aktivovať povinnú elektronickú schránku? A sú tam nejaké prekážky v aplikácii? Viete, že už prebieha celoslovenské sčítanie domov a bytov? Aké sú povinnosti správcov bytových domov, dokedy je potrebné odovzdať podklady a aké sú najčastejšie aplikačné problémy? Kam sa môžu správcovia obrátiť o radu a pomoc?

Tieto a ďalšie horúce otázky, termíny a povinnosti nám priblížil dnešný hosť, JUDr. Marek Perdík z LepšiaSpráva.sk. JUDr. Marek Perdík je autor odborných článkov a partner portálu EPI.sk – kde nájdete komplexné ekonomické a právne informácie nielen z oblasti správy bytových domov. Sme Poradca podnikateľa – 30 rokov s vami – www.pp.sk

 

 

Aktuálna téma: Rôzne druhy príjmov FO v daňovom priznaní

Prinášame ďalšiu epizódu Daňovej a Mzdovej pohotovosti v podcaste PP. Núdzový stav skončil 13.6.2020 polnocou, avšak mimoriadna situácia, vyhlásená uznesením vlády z 11. marca 2020, trvá naďalej. Okrem iného to znamená, že nemáme zatiaľ presný termín podania daňových priznaní pre FO ani PO. V štúdiu sme sa preto rozprávali o rôznych druhoch príjmoch fyzických osôb, ktoré sa môžu vyskytnúť v daňovom priznaní.

Vysvetľujeme pojem fyzická osoby z daňového pohľadu, rozdiely v daňových tlačivách pre FO, typ A a typ B, rôzne typy príjmov ako príjem z podnikania, zo závislej činnosti, z cenných papierov, či z prenájmu špecifiká pri zdaňovaní príležitostných príjmov – príklad zdaňovania príležitostného prenájmu automobilu možnosti odpočítania daňovej straty v daňovom priznaní za rok 2019 a ozrejmujeme, ktoré dividendy spadajú pod inštitút zrážkovej dane a za akých podmienok.

 

 

Väčšina firiem a spoločností pozná audit ako kontrolu účtovníctva či hospodárenia podniku. Počuli ste však o audite kybernetickej bezpečnosti? Prečo je dôležitý a kto by sa mal naň zamerať? O tom sa porozprávame v aktuálnom vydaní Podcastu poradca podnikateľa s našimi hosťami: Stanislav Guláš, audítor ISMS a odborník na kyberbezpečnosť a Miriam Pilátová, manažérka portálu Bezpečnosťvpraxi.sk

Budete počuť o súčasných bezpečnostných hrozbách v kyber priestore, ktoré trápia odborníkov i laikov. Dozviete sa, čo je to „OT svet a IT svet“ a aké hrozby sa v nich vyskytujú, čo sú „scada systémy“ a prečo je potrebné ich mať pod kontrolou alebo či je účtovný systém chránený dostatočne tým, že „je odpojený od internetu“.

 

 

Odborný systém ekonomických a právnych informácií EPI má za sebou viac ako 15 rokov úspešnej praxe. Čo je vlastne EPI, ako vzniklo a vyvíjalo sa a pre koho je táto online služba užitočná – sú to len právnici a ekonómovia?

O zaujímavých začiatkoch, keď internet nebol vôbec bežný a právnici si novely zákona „prelepovali“ aktuálnymi výstrižkami z novín, porozpráva Jiří Nosek, obchodný partner PP, ktorý žije s EPI už 15 rokov.

 

Dnešným hosťom je pani prof. Marková z fakulty FBI Žilinskej univerzity, ktorá je dlhoročnou odborníčkou na teóriu horenia a oblasť prevencie pred požiarmi.

Vedeli ste, že mesto Žilina v roku 1886 úplne vyhorelo a zamestnávalo nočných hlásičov, ktorí z Burianovej veže pozorovali mesto a hlásili vznikajúce požiare? Dnes máme rok a mesiac od posledného veľkého požiaru v meste, kedy zhorela sála Stanice Záriečie a bola narušená statika dopravného uzla Rondel. Ako hovorí pani profesorka, protipožiarna ochrana existuje od času, kedy sme začali používať oheň.

Aké povinnosti majú firmy a štatutári v oblasti protipožiarnej ochrany? Čo sa naopak vykonávať podľa zákona nesmie? Ktorí odborníci a špecialisti majú právo riešiť prevenciu a následky požiarov? To je len malá časť otázok, na ktoré sa v rozhovore dozviete odpoveď.

 

 

Aktuálna téma: Príspevok na nájomné pre zatvorené prevádzky

Finančná podpora od štátu počas neľahkého obdobia by určite potešila každého, ale pre nie je určená pre všetkých.

Aké podmienky je potrebné splniť, aby firma získala príspevok na nájomné? Na aké priestory je možné získať príspevok? Komu sa môže dotácia a ako poskytnúť? V akej výške bude možné dotáciu poskytnúť? Kto nemôže požiadať o dotáciu? Ako je potrebné podať žiadosť?

Z dôvodu pandémie koronavírusu museli mnohí podnikatelia a firmy zatvoriť svoje prevádzky.Od začiatku protipandemických opatrení mnohých zaujímalo, akým spôsobom budú musieť platiť prenájom priestorov, ktoré nemôžu využívať. Vláda v prvej dekáde júna schválila ďalšiu formu podpory, a to príspevok na nájomné pre zatvorené prevádzky. Uvedieme si aj konkrétne príklady – počúvajte dnešnú epizódu s odbornou poradkyňou Daňovej pohotovosti pani Zuzanou Uríkovou.

 

 

Aktuálna téma: Predaj tovaru cez internet

V dnešnej epizóde nám odborná poradkyňa pani Naďa Cígerová ozrejmí zákonné predpisy predaja tovaru cez internet, čiže cez eshop. Aké sú výhody v porovnaní s kamenným predajom, ako je definovaný zásielkový predaj pre účely DPH, miesto dodania pri zásielkovom predaji a správne odvedenie DPH v príslušnej krajine EU? Poznáte dôsledky aké zo zásielkového predaja vyplývajú predajcom zo zákona? Kedy nejde o zásielkový predaj z pohľadu DPH?

 

Prinášame špeciálnu epizódu, audiozáznam z 3.tieho webinára projektu Upterdam s praktickými informáciami z oblasti kreatívnych marketingových kampaní a online marketingu. Ako riešiť online kampane s obmedzeným budgetom, ako spolu súvisia SEO a PPC, aké najčastejšie chyby pri ich nastavovaní e-shopy robia alebo čo je potrebné, aby tvoja kampaň bola úspešná. Na konci sa Ľubo Šimko (Kreativ gang) a Milan Markovič (Effectix) pustili do množstva zaujimavých rád a otázok.

 

 

Viac ako 10 rokov denne odpovedáme na otázky našich zákazníkov, a to na rôzne legislatívne témy a problémy. Za minulý rok sme vybavili rekordných 130.000 dopytov. Našim predplatiteľom odpovedáme bezplatne, ale často nám otázky posielajú aj fanúšikovia Facebooku alebo návštevníci našich webov. V súčasnej situácii pandémie otázok pribúda a radi by sme boli aj pre širokú verejnosť zdrojom spoľahlivých informácií, overených faktov a istotou v dnešnej neistej dobe. Do nášho podcastu preto prinášame novú reláciu pod názvom Otázky a odpovede pre Poradcu podnikateľa.

V každej epizóde vyberieme 4-5 aktuálnych otázok z praxe a pripojíme fundované odpovede, aby ste mali prehľad, čo všetko sa nás čitatelia a návštevníci našich portálov pýtajú. Zverejňujeme ich pre širokú verejnosť a našich poslucháčov bezplatne a veríme, že budú pre mnohých užitočné. Odpovede vypracovali odborní poradcovia našej Daňovej a Mzdovej pohotovosti.

 

 

Prinášame špeciálnu epizódu z oblasti e-commerce, audiozáznam z 2. webinára projektu Upterdam, kde sa tentokrát riešila téma expanzie e-shopov do zahraničia a prezentuje Filip Minár z Expandeco. Kde sa oplatí expandovať a prečo, s akým tovarom a kam, čo spraviť, aby Váš e-shop vyzeral ako lokálny, na čo si dávať pozor v danej krajine, ako nespraviť chybu pri prekladoch, ako na vratky a reklamácie a ďalšie potrebné informácie. Tiež sa dozviete, ako sa zmenil európsky trh počas korona krízy. Expanzia Vám môže pomôcť znova naštartovať e-biznis a pridať k domácemu zisku aj ten zo zahraničia. Celý videozáznam si môžete pozrieť aj na YT kanáli Upterdam.

 

Aktuálna téma: Novely Zákonníka práce v súvislosti s pandémiou

V aktuálnej epizóde nám odborná poradkyňa pani Viera Kubánková zosumarizuje viacero bodov, ktorými sa novelizoval Zákonník práce v súvislosti s pandémiou. Ako je to s čerpaním dovolenky, prekážkami na strane zamestnávateľa, ktoré sú aktuálne dôležité termíny a spomenieme tiež najčastejšie otázky zamestnávateľov v tejto súvislosti - napríklad otázky so zamestnávaním študentov v spojení s daňovým bonusom a ďalšie.

 

JUDr. Mgr. Marek Perdík je právnik a predseda Združenia pre lepšiu správu bytových domov, zároveň autor odborných príspevkov nášho portálu EPI.sk. V dnešnej epizóde rozoberáme aktuálne otázky a problémy správcov bytových domov, možnosti odkladu nájomného a ukončenia nájomného vzťahu, organizovanie schôdzí nájomníkov a ďalšie horúce problémy, s ktorými sa správcovia a Spoločenstvá vlastníkov bytov potýkajú. Ak Vás táto problematika záujíma, vypočujte si aj druhú epizódu nášho hosťa o Novele zákona o bytových domoch.

 

Aktuálna téma: Zvýhodnený odpočet daňovej straty počas pandémie

V aktuálnej epizóde nám odborná poradkyňa pani Zuzana Uríková objasní možnosť odpočítania daňovej straty za roky 2015-2018 z balíčku opatrení, ktoré schválila vláda. V akej maximálnej výške si daňovník môže uplatniť stratu, týka sa nárok úplne všetkých daňovníkov? Sú zmeny aj vo vypĺňaní daňového priznania – aj o tom bude reč. Uvedieme aj konkrétny príklad výpočtu pre názornosť.

 

Prinášame špeciálnu epizódu z oblasti e-commerce, audiozáznam z webinára projektu Upterdam, kde sa p. Jakub Jarabica, CEO Blueweb rozpráva s p. Michalom Králom, riaditeľom Pricemanie. Ako zmenila e-commerce trh na Slovensku koronakríza, komu sa darí a komu nie? Aké sú praktické problémy, ktoré teraz e-shoperi musia riešiť? Konkrétne príklady zo Slovenska i Čiech.

 

Aktuálna téma: Príspevky pre podnikateľov v čase pandémie a zákon „Lex Korona“

V aktuálnej epizóde nám odborná poradkyňa pani Naďa Cígerová vysvetľuje, o aké typy príspevkov pre podnikateľov je možné v súčasnosti žiadať a aké má vlastné skúsenosti s vypĺňaním žiadostí na internete. Sú naozaj komplikované?

Ďalej ste sa nás často pýtali na porovnávanie tržieb, resp. obdobie s akým sa majú tržby porovnávať, ak sa rieši nárok na príspevok a tiež na súbeh príspevkov OČR a príspevku pri poklese tržieb.

Dozviete sa aj o najdôležitejších úľavách vyplývajúcich zo zákona „Lex Korona“ – oficiálne ide o zákon č. 67/2020. A v neposlednom rade sa často diskutovalo o vyplácaní preplatkov na dani z príjmov pre podnikateľov – aj o tom bude reč.

 

Krízový manažment v koronakríze – potrebujeme ho v každej organizácii? Akí by mali byť krízoví manažéri a môžu sa bežní manažéri „prepnúť“ do funkcie krízových manažérov? Aký je rozdiel medzi profesionálnym krízovým manažérom a dočasným krízovým manažérom?

Dozviete sa aj o tom, kde končia absolventi FBI a ako by sa mohli manažéri firiem lepšie pripraviť na prípadné budúce krízy, aj za pomoci celoživotného vzdelávania na fakulte. Rozprávali sme sa so zástupcami fakulty FBI UNIZA – doc. K. Buganovou, vedúcou Katedry krízového manažmentu a prof. J. Ristvejom, garantom študijného programu Krízový manažment.

 

Viac ako 10 rokov denne odpovedáme na otázky našich zákazníkov, a to na rôzne legislatívne témy a problémy. Za minulý rok sme vybavili rekordných 130.000 dopytov. Našim predplatiteľom odpovedáme bezplatne, ale často nám otázky posielajú aj fanúšikovia Facebooku alebo návštevníci našich webov.

V súčasnej situácii pandémie otázok pribúda a radi by sme boli aj pre širokú verejnosť zdrojom spoľahlivých informácií, overených faktov a istotou v dnešnej neistej dobe. Do nášho podcastu preto prinášame novú reláciu pod názvom Otázky a odpovede pre Poradcu podnikateľa.

 

Bezpečnosť naša každodenná – trefné heslo súčasnosti? Budú termokameryy našou súčasťou v najbližších mesiacoch? Aký pohľad na termokamery majú odborníci – členovia Asociácie bezpečnostných manažérov, doc. Veľas z FBI UNIZA a p.Flodr, špecialista pre riadenie a bezpečnosť.

 

Aktuálna téma: Povinnosti zamestnávateľov voči Finančnej správe – aktuálne termíny

Viete, aké povinnosti si mali splniť zamestnávatelia voči svojim zamestnancom a voči Finančnej správe do konca apríla? Čo všetko sa zmenilo podľa nového Zákona č.67 z roku 2020 a aké sú nové termíny zákonných povinností? Na otázky odpovedá pani Viera Kubánková, odborná poradkyňa Mzdovej pohotovosti.

Ďalšie termíny, usmernenia a aktuálne novinky pre zamestnávateľov nájdete v odborných článkoch a príkladoch z praxe portálu www.mzdovecentrum.sk

 

Hosť: Matej Šucha, spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosti Mindworx

Zákaznícke rozhodovanie v súčasnom online svete – ako sa zákazníci teraz správajú a čo vplýva na ich rozhodnutia? Ako si udržať zákazníkov?

90% rozhodnutí sa uskutočňuje podvedome a v situácii koronakrízy sa to ešte prehĺbilo – tvrdí a viac prezradí spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosti Mindworx, ktorý pravidelne prednáša v oblasti behaviorálnej ekonomiky, pán Matej Šucha.

Čo majú firmy robiť, aby sú teraz udržali zákazníkov, aby nerušili predplatné? Klienti sa teraz rozhodujú impulzívne, často rušia výdavky nie kvôli nespokojnosti s produktom, ale z rôznych iracionálnych dôvodov.

 

Viac ako 10 rokov denne odpovedáme na otázky našich zákazníkov, a to na rôzne legislatívne témy a problémy. Za minulý rok sme vybavili rekordných 130.000 dopytov. Našim predplatiteľom odpovedáme bezplatne, ale často nám otázky posielajú aj fanúšikovia Facebooku alebo návštevníci našich webov.

V súčasnej situácii pandémie otázok pribúda a radi by sme boli aj pre širokú verejnosť zdrojom spoľahlivých informácií, overených faktov a istotou v dnešnej neistej dobe. Do nášho podcastu preto prinášame novú reláciu pod názvom Otázky a odpovede pre Poradcu podnikateľa.

 

Aktuálna téma: Oslobodenie od DPH pri intrakomunitárnom dodaní

Dodanie tovaru do iného členského štátu realizované z tuzemska – ako sa od 1.januára 2020 sprísnili podmienky pre oslobodenie od dane? Ktorých daňovníkov sa zmena týka a čo v prípade, ak dodávateľ nepodá súhrnný výkaz alebo uvedie neúplné údaje? Aké sú usmernenia v súvislosti s pandémiou? Na všetky otázky nám fundovane odpovedala odborná poradkyňa Daňového centra, pani Zuzana Uríková.

 

Hosť: Matej Šucha, spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosti Mindworx

Ako sa práca z domu a dlhodobý homeoffice podpisuje na psychike ľudí? Čo by mali manažéri a majitelia firiem urobiť, aby boli zamesnanci doma produktívni a zároveň v dobrej psychickej kondícii? Pandémia nás podrobuje nevšednému experimentu, potvrdzuje Matej Šucha, spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosti Mindworx, ktorý sa zaoberá behaviorálnou ekonómiou.  Zároveň vás pozývame na webinár už 23. apríla s názvom: Čo robiť, aby boli vaši zamestnanci počas krízy produktívni a v pohode. Registrujte sa tu:https://mindworx.webinarninja.com/live-webinars/291646/register

 

Aktuálna téma: Preddavky na daň z príjmov – v súvislosti s aktuálnymi zmenami

Stále aktuálna téma preddavkov na DzP: K akým zmenám došlo od 1.januára 2020 ? Ovplyvnila súčasná situácia spojená s korona vírusom platenie preddavkov? Na čo sa zákazníci v súvislosti s preddavkami najviac pýtajú? Spoľahlivé informácie s konkrétnymi číslami poskytne odborná poradkyňa Daňovej pohotovosti, pani Zuzana Uríková.

 

Hostia:

prof. Ing. Tomáš Loveček, PhD., prodekan pre vedu a výskum

doc. Ing. Andrej Veľas, PhD., vedúci katedry bezpečnostného manažmentu. 

ROZHOVOR SME ZREALIZOVALI PRED PANDÉMIOU.

Ako vnímajú pojem bezpečnostný manažment odborníci, ktorí vzdelávajú bezpečnostných a krízových manažérov, pracovníkov hasičských a záchranných zložiek, ako i ďalších odborníkov zaoberajúcich sa rôznymi oblasťami bezpečnosti? Naše pozvanie do relácie Hosť v štúdiu prijali zástupcovia Fakulty bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity (ďalej „FBI UNIZA“) – pán prof. Ing. Tomáš Loveček, PhD., prodekan pre vedu a výskum a pán doc. Ing. Andrej Veľas, PhD., vedúci katedry bezpečnostného manažmentu.

 

Aktuálna téma: Rúška a ochranné prostriedky – nákup z daňového pohľadu

Nákup dezinfekčných potrieb a ochranných rúšok sa stáva v súčasnosti pre firmy nutnosťou. Je zrejmé, že výdavky na rôzne ochranné prostriedky pri práci budú narastať. Na čo si dávať pozor pri ich nákupe pre firemné účely? Je možné ich daňovo uznať a odpočítať DPH? Alebo naopak šijete rúška pre firmy – musíte si tento príjem zdaniť? Nielen o tom sa porozprávame s poradkyňou Daňovej pohotovosti, pani Nadeždou Cígerovou.

 

Hosť: Ing. Miriam Pilátová, Bezpecnostvpraxi.sk

Všetko o ochranných rúškach – top téme súčasnosti z pohľadu manažérky portálu Bezpečnosťvpraxi.sk

Respirátory, rúška a zásady bezpečnosti v domácnosti aj na pracovisku – to sú otázky, ktorými sa v súčasnosti zaoberajú mnohí z nás. Ako ich správne používať a ako likvidovať? Ako sa o rúška starať, aké druhy respirátorov rozlišujeme a vieme si ich správne nasadiť na tvár?  Na čo si dať pozor, aby sme chránili seba aj ostatných. Téma ochranných rúšok detailne rozobrané z pohľadu Miriam Pilátovej, manažérky portálu BezpečnosťVpraxi,sk, ktorá po večeroch šije rúška.

 

Bezpečnostné opatrenia pre firmy z pohľadu GDPR, JUDr. Marcela Macová

Mnohé firmy umožnili v týchto dňoch vykonávať prácu svojim zamestnancom z domova. Avšak nezabudnime, že z pohľadu GDPR je potrebné zabezpečiť určité technické organizačné opatrenia. Prvým dôležitým krokom je kontrola smernice o ochrane osobných údajov, ktorá nie vo všetkých firmách umožňuje zamestnancom prácu z domu. V takomto prípade je nutné dočasne pozastaviť účinnosť niektorých jej článkov, aby zamestnanci mohli vykonávať prácu mimo svojho pracoviska.

Ako a ktoré hlavné zásady dodržiavať, aby ste minimalizovali riziko porušenia ochrany osobných údajov, vám zhrnula odborníčka na problematiku GDPR, JUDr. Marcela Macová.

 

Posledná novela  č.460/2019 z 27. 12. 2019 priniesla celkom 179 novelizačných bodov. Lektor Ing. Peter Gallovič vás prevedie aktuálnou novelou s dôrazom na zmeny, ktoré sa dotýkajú priamo firiem produkujúcich odpady.  Okrem základných ustanovení sa dozviete aj o rozšírenej zodpovednosti výrobcov, povinnostiach právnických a fyzických osôb, osobitných prípadoch až po prehľad účinnosti novelizačných bodov.

Téma mala byť pôvodne predmetom našej marcovej konferencie Odpady 2020, keďže sa však presúva na jeseň, dávame ho v súčasnej situácii ako bonus do nášho podcastu.

 

Aktuálna téma: Epizóda sa zameriava na podanie daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb, ktoré finalizujú uzatváranie účtovných kníh.

Kedy je oficiálny termín na podanie daňového priznania právnických osôb za rok 2019 a na čo všetko je nutné pamätať? Aké daňové tlačivá sa majú podať a sú nejaké zmeny týchto formulárov?  Na tieto aj ďalšie otázky vám odpovie pani Naďa Cígerová, odborná poradkyňa Daňovej pohotovosti.

 

Hosť: JUDr. Mgr. Marek Perdík, predseda Združenia pre lepšiu správu bytových domov

Novela Zákona o bytových domoch a dôležité úskalia správy bytov pre SVB a správcovské spoločnosti z pohľadu odborníka. Na Slovensku máme viac ako 10.000 SVB - Spoločenstiev vlastníkov bytov, stovky Správcovských spoločnosti, desiatky Bytových družstiev - všetky tieto subjekty sa aktívne podieľajú na správe bytových domov.

 

Aktuálna téma: Zmeny v preddavkoch na daň z príjmu PO a zákonné termíny v tomto období.

Ako sa vypočíta výška preddavku na daň a aké sú lehoty na platenie? Ako sa postupuje v prípade, že ešte nie je podané daňové priznanie za rok 2019? Na tieto aj ďalšie náležitosti vás upozorní odborná poradkyňa Daňovej pohotovosti pani Zuzana Uríková

Hosť: Ing. Katarína Gavurová, riaditeľka Virtuálne od WebyGroup, lektorka online marketingu

Regionálna online reklama ako jeden z trendov získavania zákazníkov. B2B firmy (tie, ktoré nepredávajú konečnému spotrebiteľovi, ale služby iným firmám) pri predaji služieb na internete stoja pred špecifickými výzvami. Základom komunikácie firiem navonok je web stránka. Nie len preto, že v dynamickom "rolovacom" svete internetu je vždy na svojom mieste na www adrese.  Podstatným dôvodom je to, že predstavuje ukončenie rozhodovacej a nákupnej cesty zákazníka. Čo by mala obsahovať? Odporúčania sú trendovou cestou získavania nových zákazníkov. Kedy si ich vypýtať a ako ich zverejniť? V dnešnej epizóde sa s pani Katarínou Gavurovou môžete inšpirovať novými cestami k zákazníkovi cez lokálnu reklamu na miestach mimo najsilnejšieho konkurenčného boja.

 

Aktuálna téma: Nový rok a legislatívne zmeny (resp. nové povinnosti, nie staronové), ktoré čakajú účtovníkov, podnikateľov a v podstate všeobecne daňovníkov pri ich ekonomickej činnosti.

Čo špecifické ich čaká, na čo je nutné upriamiť pozornosť? Aké najmarkantnejšie zmeny v danej oblasti nastali? Najdôležitejšie zmeny z pohľadu odbornej poradkyne Daňovej pohotovosti Nadeždy Cígerovej.

 

Hosť: Ing. Miroslav Lukáč, podcast Incident, firma Emsec, s.r.o.

Dnešná epizóda je o reálnych kybernetických útokoch, používaných praktikách útočníkov a ich dosahoch na napadnuté organizácie.

Na konkrétnych príkladoch z praxe Slovenska a Česka sa dozviete niektoré tipy, ako svoju firmu pred napadnutím chrániť. Tieto cenné informácie prináša dnešný Hosť v štúdiu pán Ing. Miroslav Lukáč zo spoločnosti eMsec s.r.o. a podcastu Incident.

 

Aktuálna téma: Vstúpili sme do obdobia, ktoré pracovne nazývame daňová sezóna a preto by sme v dnešnej epizóde radi poukázali na dôležité termíny, ktoré musia dodržať zamestnanci, aj zamestnávatelia aby mali zamestnanci vysporiadané svoje daňové povinnosti týkajúce sa zdaňovacieho obdobia roka 2019.

Pripravila Vierka Kubanková - odoborná poradkyňa Mzdovej pohotovosti.

 

Naša spoločnosť oslavuje v tomto roku 30.výročie vzniku – vydania prvej papierovej publikácie s názvom Poradca podnikateľa. Nie je veľa takých prípadov na Slovensku a o to viac nás teší, že sme sa za tento čas stali rešpektovanou firmou, lídrom na trhu ekonomických a právnych informácií a služieb a ďalej sa úspešne rozrastáme na Slovensku aj v Česku. Naše weby navštívia státisíce návštevníkov mesačne, vybavíme ročne desaťtisíce odborných otázok našich predplatiteľov, realizujeme stovky školení a odborných konferencií.

Okrem iných noviniek vám prinášame aj Podcast PP - vypočujte si jeho pilotnú epizódu.