Podcast PP

Počúvajte nás

Hosť v štúdiu: Digitálny marketing a podvedomie - ako na inovatívne reklamy

Čo je nové vo výkonnostnom online marketingu a ako ovplyvniť nákupné rozhodovanie prostredníctvom podvedomia, v ktorom sa udeje až 95% nákupných rozhodnutí? Aj o tom diskutuje Matej Šucha (Mindworx) a Štefan Chochláč (Bluewinston) v e-commerce podcaste projektu Upterdam. Automatizácia v digitálnom marketingu a princípy behaviorálnej ekonómie sú kľúčové oblasti pre zvýšenie konverzií e-shopu.

Projekt Upterdam prináša na Slovesko spoločnosť Poradca podnikateľa. Upterdam je prvé e-commerce mesto a tento rok máme niekoľko inovácií. Na to, aby si sa stal jednotkou v e-commerce biznise jedna konferencia nestačí. Pripravili sme pravidelné online webináre, ktorých cieľom je online networking, vzdelávanie a poradenstvo zo sveta e-commerce. Tešiť sa môžeš na rôzne témy a zaujímavých hostí každé dva týždne. Potrebné info nájdeš na našom webe www.upterdam.sk alebo na našich sociálnych sieťach.”

Celý záznam si môžete pozrieť aj na YT kanáli Upterdam.

Sledujte Upterdam – pravidelné webináre a príspevky zo sveta e-commerce budú pribúdať každý mesiac. Vždy so zaujímavými hosťami z branže, s možnosťou klásť otázky. Projekt vyvrcholí na jeseň – netradičnou konferenciu Upterdam v Bratislave.

PODCAST SI MÔŽETE VYPOČUŤ TU: